bra dag!

Skrivet 2008-08-04 Klockan 21:11:51

har det vart idag.
Lite motigt att gå upp i morse, hade gärna sovit lite längre.
Men men, barnen var ganska lätt väckta.
Var och lämnade E på dagis först och som väntat var det inga problem.
trodde det kanske skulle komma nån reaktion med tanke på att L inte skulle vara kvar, men E hade knappt tid att vinka och när jag säger hej då och äslkar dig så svarar han inget och när jag frågar men E vem älskar du då? svarar han glatt Babo (=Barbro, favis fröken som stod brevid)
Knasungen min.
Sen for då jag och L upp till förskoleklass/fritids för inskolning och jag var nervös hur det skulle gå men han kom ganska omgående igång och pratade och lekte, visserligen inte mn nån annan men i alla fall.
Han brukar kunna låsa sig helt vid såna tillfällen.
Och det var ju inte bara jag där utan fler mammor.
SÅ jag förstår att det kunde vara pirrigt och man såg att de andra oxå var lite reserverade.
Men känslan är att det kommer att gå bra!!

I morgon ska vi dit igen och då ska jag försöka gå ifrån en liten stund i alla fall.
Hoppas det går bra!

Ha en kväll!


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-08-04 Klockan 21:59:39
åå har ni redan börjat era skolor..

våran store börjar ettan 21 aug..



skönt allt verkar gå bra!!



oj,vad de regnar här...vill man bara mysa i soffan me te..

men jag tycker sommaren går fööör fort...

snyft.



kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!