en tuff dag

Skrivet 2008-08-19 Klockan 21:52:28

har det vart idag.
Jobbat på 2 olika ställen sen haft P-möte och hade ett möte i morse och sen till läkarn med E.
hattat fram och tillbaka hela dagen känns det som.
Pust vad skönt det var att komma hem.
Hade möte i morse med chefen och 1 kvinna som är nån personal tant eller vad hon nu har för titel.,
Här har de nämligen en policy som säger att är man sjuk mer än 6 gånger på 1 år ska man göra en rehabiliterignsplan.
Det har jag då vart på.
Kom upp då om mina magproblem och att jag känner mig stressad över min jobbsituation.
Ska nu fä gå till vår friskvårdskonsulent.
och lära mig stresshantering.
Vet inte riktigt vad vi sak göra men ska dit i morgon och prata i alla fall.
detta känns bra men möte tog på mina krafter. Har lite svårt att öppna mig så där och har så lätt till tårarna när det blir jobbigt.
Så där satt jag och bölade. :-(
Jobbigt men det kändes jätteskönt efteråt.
Hoppas nu jag få lite hjälp genom jobbet.
ha en bra kväll


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-08-20 Klockan 17:16:25
åå de låter jättebra att du får hjälp.

men 6 ggr per år ..är de så mkt?

men låter jättebra med hjälp o städ o stresshantering..och är nog inte fel att du fick gråta o öppna dej lite..

vännen !!!!

kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!