Helg

Skrivet 2008-08-09 Klockan 09:58:45

är det idag.
Jag och E har vart vakna sen 7 i morse då han tyckte det var dags att gå upp.
Men L och pappan fick sovmorgon.
L vaknade strax efter 9 och sen fick pappan inte sova längre han heller
Elaka jag tyckte det fick räcka.
                                                      


Håller på att lära mig lite hur man får sin blogg lite roligare med bilder.
Tack Svintoflickan!!!!
Skulle vilja ha en snyggare design oxå men det går lååångt över min kunskap.
Mwen med lite bilder så ser det ju roligare ut i alla fall.


Nej nu ska jag ta och äta lite frukost, sent blev det idag.
HA en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-08-09 Klockan 11:05:16
åå va gulligt de blev.

design fick jag hjälp med av hon som heter milla på mina länkar..hon verkar jätteduktig på sånt.

ha en mysig helg du med.

kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: Somris

Skrivet 2008-08-09 Klockan 13:55:44
Hej!!

Vad bra att svintoflickan hjälper dig med roliga bilder, min första tanke var faktiskt.

Vad gulligt hon gjort idag i bloggen! =)



Min man får heller aldrig sovmorgon längre än till 9, det är ju VERKLIGEN sovmorgon i en småbarnsfamilj! ler

kram


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!