Helgen

Skrivet 2008-08-24 Klockan 12:16:43

har vart toppen.
Vi har bara tagit det lugnt och det var nog precis vad hela familjen behövde.
Igår var vi till Avesta en sväng och handlade regnkläder åt E och stövlar och gympakläder åt L.
Storhandlade mat.
Hemma igen så klippte Thomas gräset och jag tog en paus och åkte hem till min bror på ljusparty eller det var ju han sambo som hade det.

                                                  
Var skönt att få en lite stund för mig själv.
Handlade en jättefin ljusstake och lite olika ljus.
                                     


I morse fick jag sovmorgon, SKÖNT!!!
Sen har vi storstädat här hemma och det behövdes.
Nu har jag gjort mitt och sitter här och Thomas torkar golvet.
Nu är det sååååå fint här hemma.
              

Det har vart toppen och bara tagit det som det kommit i helgen.
Måste bli bättre på att ha såna helger.

Nu ska jag ta en dusch så jag får en egen storstädning med.

Ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2008-08-24 Klockan 17:59:32
Låter som en härlig helg :-)!

Underbart väder har vi haft också!

URL: http://sirpalisa.blogg.se/

Postat av: Somris

Skrivet 2008-08-24 Klockan 21:00:33
Är det de ljusen som du har köpt?



Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!