Läkarbesöket!

Skrivet 2008-08-25 Klockan 19:56:16

Ja så var det dagen idag då man var till läkaren då.
Fick träffa en kvinnlig läkaren en spanjorska, som toppen men inte så lätt att förstå hela tiden.
Men hon undersökte mig jättenoga och frpgade massor.
Sen fick jag lämna massa blod som de ska ta divere prover på.
¤ gånger fick de sticka mig för att få 2 rör blod.
Jag är nåt otroligt svårstucken, tur man inte är sprut rädd.
Hon kunde inte dirket säga vad det kunde vara, men stres sa väl även hon kunde vara en faktor.
Men kändes bara att det togs massa prover för att om inte annat kunna utesluta en massa.
Fick en medicin i alla fall att kunna ta mot magkramperna.
Det är de som är jobbigast.
Så det får man ju hoppas kan ge lite lindring.

Annars har det vart en bra dag.
Har mått bra i magen men har en förkylning i kroppen istället.
Ont i halsen och snuvig,
Men men det går väl över. :-)
ha en trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2008-08-25 Klockan 22:13:43
Vad skönt de verkligen försöker hitta vad som är fel iaf!

Hoppas magmedicinen hjälper!

URL: http://sirpalisa.blogg.se/

Postat av: Sommartjejen

Skrivet 2008-08-26 Klockan 16:01:40
Vilken medicin fick du mot kramperna? Vad heter den?

URL: http://sommartjejen.blogg.se/

Postat av: Sommartjejen

Skrivet 2008-08-26 Klockan 21:02:28
Då fick vi inte samma, jag har något som heter Propynol eller liknande. Minns inte riktigt namnet. Men jag blir också jättetorr i munnena av dem, men äter flour tabletter 3ggr om dagen. Det kan du med göra, se till att få dem utskrivna på recept så blir det inte så dyrt!

kramis

URL: http://sommartjejen.blogg.se/

Postat av: Sommartjejen

Skrivet 2008-08-27 Klockan 07:32:05
Jag äter dem bara när kramperna sätter in.

De har effekt på bara 10 min eller så.

kram

URL: http://sommartjejen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!