måndag och jobb igen

Skrivet 2008-08-11 Klockan 21:48:59



Ja så var då semestern slut och man var tillbax och jobbade igen.
men det kändes helt ok.
Visst trivs jag hemma och ha all tid till barnen ,men på nåt sätt är det skönt att komma in i rutiner igen.
Gick hur bra so m helst att lämna L idag och det kändes helt underbart i mamma hjärtat.

E var nöjd som vanligt på dagis.

Jobbet flöt på bra och det var lugnt, många barn som har semester än.
Så det är ju inte fel att få en mjukstart.

L sover hos mormor och morfar i natt.
Han ska vara hemma med morfar i morgon och hitta på nåt skoj.
De har studiedag på fritids och det skulle bara vara nya vikarier där.
Inge fel på dem men jag vill inte utsätta honom för det nu när han precis börjat.
Så när morfar kunde så passade det ju bra.

Nej nu ska jag ta en dusch och sen blir det väl viloläge på soffan en stund.

Ha det gott!!


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-08-12 Klockan 22:30:56
skönt att du tycker de känns ok att börja jobba igen.

tänk vad olika man kan vara..jag skulle få panik av att börja jobba.skratt.

men vad jobbigt med din mage..är de ngt speciellt att du får så..eller varför..

eller är de de du ska få svar på hos dr.

kramis o krya på dej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!