Sega söndagen.....

Skrivet 2008-08-31 Klockan 17:35:06


är det idag.
Känns lite konstigt, det var Thomas som var på klassfest igår men det känns som det är jag som är bakis.
Thomas är hur pigg som helts, medans jag är slut.
VIsserligen somnade jag inte innan han kom hem och till och med efter honom tror jag.
Har så svårt att sova om inte han ligger brevid mig i sängen.
Så jag somnade väl inte förrens efter 3 i natt.
Han kom hem vid 2 men inna vi lagt oss och sen somnade så.
Sen studsade E upp vid 7.
Bara att gilla läget och kliva upp.
Thomas erbbjöd sig visserligen men, nej han behövde nog sova.
Sen vaknade han med lite hjälp vid 11. Då tyckte barnen det räckte.
Då vill de mysa med pappan. :-)

Nu är de iväg och hämtar mat, snabbmat bjuds det på här hemma idag.



Nej nu ska det dukas fram lite, ha det gott.


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-09-01 Klockan 13:52:22
lät skönt me en lugn söndag allafall.

men hur mår du vännen...

du tror inte de är ngt slags utbrändhetsgrej..eller..

önskar du ej skulle må sådär.

hoppas de blev en bra dag i dag allafall..

kramis o söt nallephu..

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!