helgen

Skrivet 2008-12-14 Klockan 19:28:21

har vart helt undebar.
Gissa om det var skönt och mysig igår utan barn, om man nu får säga så.?
Men vi åt gott, och tog sen en bastu, skönt och avkopplande.
Sen var det lite slötittande på tv och vi åt lite ost och kex.
Vid elva låg vi redan i sänge, trötta småbarnsföräldrar. ;-)

Sen vid 7 vaknade jag och kunde inte somna om och gissa om jag blev förvånad när jag insåg efter en stund att min sjusovare till sambo vaknade stunden efter mig.
Ja vi var ju utvilade i alla fall, låg kvar i sängen och drog oss en stund i alla fall.
Upp och tog det lite lugnt innan vi åkte och hämtade barnen.
och man kan ju bli lite sur när man fr höra att båda barnen sov till halv NIO inte gör de det hemma heller. :-(

Var och handlade lite innan vi åkte hem och drog igång julstöket lite.
Bakade pepparkakor, gjorde kola och rischoklad.
hmm fattar inget, brukar inte göra nåt sånt inför julen. men fick nåt konstigt ryck idag.
 :-)



Blev lite glad i morse när jag ställde mig på vågen, har börjat minska i vikt igen efter att ha stått stilla ett tag.
18 kilo nu!!!!!!
Bra gjort Pernilla.
Visserligen har det tagit låååång tid men det spelar väl ingen roll så länge det bara går neråt och inte upp.

Nej nu ska jag fixa lite för morgondagen.


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2008-12-14 Klockan 21:03:27
18 kilo..!!??

GUD så duktig du är!!!!

Jag har som mål att ta mig i krage efter julär så himla svårt med allt godis och mat nu..

Kramar

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Yvonne

Skrivet 2008-12-14 Klockan 21:17:20
Grattis till alla minuskilon!!!!

Ha en bra arbetsvecka! Kram Y

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se

Postat av: Pernilla

Skrivet 2008-12-14 Klockan 21:18:41
tack tack för era snälla kommentarer!



URL: http://ockenutta.blogg.se/

Postat av: Syster :-)

Skrivet 2008-12-14 Klockan 21:28:46
Duktig du är!!!!!! Puss

Postat av: Jenny

Skrivet 2008-12-16 Klockan 10:46:12
Gud va du är duktig, grattis!

Ha det bra,kram!

URL: http://williamebba.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!