hostar ihjäl mig

Skrivet 2008-12-21 Klockan 20:19:47

snart.
det gör mig galen.
killar och retasa i halsen hela tiden.
Nån med bra tips på lindring!?!?

Idag har vi vart hem till mina föräldrar och firat lite jul med bror och familj
åt lite julmat, men trist nog smakar det inget just nu med mat, lite trist!
Sen var det julklappsbyte.



Hos oss är det bara  barnen vi köper åt.
L fick ett dataspel somvar som gjort för honom
Han gillar att leka att han jobbar, och detta spel hette fixat.
man ska göra olika uppdrag, göra en tidning, inbjuningar, trycka tröjor, bygga rum och möblera dem, sköta en kanin och fisk mm.
Passade honom jättebra och han tyckte det  var toppen.
E fick en shoppingvag, typ kundvagn. tyvärr inga grejer till men mormor hade lite sånt som han fick låna tills vi köpt eget.
Han körde och lekte med den.
Brorsans barn blev nöjda med pengar och korten.
Kul!!!

Sen följde en av dem med oss hem och barnen lekte och spelade dator.
Nu har vi fikat lite varma mackor och druckit te.
Gott.





Ska lägga barnen snart och hoppas så att min hosta ger sig.


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-12-22 Klockan 11:47:21
jättefina kort tycker jag..du är duktig.

jag hostar me o är förkyld...seeegt.

men vi får tänka på varann o dricka te.

oj,nu bråkar dom här...om nån bil..hmm.

men vi hörs..ta hand om dej nu o hämta styrka hemma i familjen...och vänner o syster o allt.

kramiskramis

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!