julklappar

Skrivet 2008-12-06 Klockan 20:51:07

har det inhanldats idag i västerås.
Och vi blev klara, så gott som.
Ska ha nåt till Thomas föräldrar men ja ja det får bli vad det blir.

var mycket folk i farten i västerås, men det gick bra.
men vi var lagom slut när vi åkte hemmåt.
Men så skönt att veta att vi inte behöver stressa ut nå mer.
Jag skulle vilja ha nåt snyggt att ha på mig, då det snygga jag har sen förut är som  tält på mig.
Men mamma och jag ska försöka ta en tur till Avesta nån dag.

Nej nu ska jag kika på stjärnor på is innan jag ska ta tag i det och slå in julklapparna.
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!