lite skoj

Skrivet 2008-12-06 Klockan 21:03:52

lite skoj hittat på en annan blogg jag läser,

Vad har du har på dig just nu? svarta tajts och svart lång tröja


Vad lyssnar du på just nu?
sovande barn och ljudet från Tv:n

Vad gjorde du igår kväll?
hade mina föräldrar här som käkade med oss.

Hur är vädret hos dig just nu?
tror det snöar ute än

Vem var den senaste personen du pratade i telefon med?
min pappa, när E skulle ringa och säga att han lärt sig säga moffa jussi istället för "omfa" som han sagt tidigare

Vad är det första du lägger märke till hos det andra könet?
ögonen och charmen


Hur mår du idag? just nu trött och sliten men glad

Vilken är din favoritdryck? bubbelvatten.


Favoritdryck, alkoholbaserad?
irish coffe.


Favoritsport? ja du, ingen att utöva, friidrott eller skidor att titta på

Vad har du för hårfärg?
brun,


Vad har du för ögonfärg? blå.


Senaste filmen du såg?
på bio minns jag inte, men på video är det ps I love you.


Favoritdag i veckan?
Fredagar


Favorithobby?
Sitta vid datorn, umgås med familj och vänner.


Är du för blyg för att bjuda ut någon?
ja


Favoritlåt?
något med vibafemba


Sommar eller vinter?
vår


Förhållande eller One-Night-Stand?
Förhållande.


Choklad- eller vaniljglass?
Choklad  helst ska det var vanilj med krossad choklad


Hur bor du och med vem/vilka?  i villa med sambo och 2 barn

Vad läser du för böcker? dålig på att läsa just nu, men lite spännande böcker med lite romantik

Hur ser din musmatta ut?
Har ingen.


Favoritsällskapsspel? tp kanske

Favorit data/tvspel? inget just nu


Kan du nudda din näsa med tungan?
Nej.


Kan du korsa ett öga åt gången?
Nej.


Är du romantisk?
Ja lite om lusten och orken finns. ;-).


Skulle du själv säga att du är lycklig?
ja det är jag.

svintoflicka, somris vickan och om nån mer som läser har lust, gör samma sak på din blogg och skriv ett inlägg om ni gör det.
vore skoj att läsa.



Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2008-12-06 Klockan 21:56:11
Tack för läsningen! Ha en fortsatt trevlig kväll!!! Kramar Y

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-12-08 Klockan 14:44:42
Vad har du har på dig just nu? mysbrallor o linne



Vad lyssnar du på just nu? tvspels ljud o lillkillen som leker..



Vad gjorde du igår kväll? på julbord i en kyrka..



Hur är vädret hos dig just nu? bläää...regn o regn..



Vem var den senaste personen du pratade i telefon med?

alldelles nyss en vän som jag ska åka till idag för hennes dotter fyller år..



Vad är det första du lägger märke till hos det andra könet? ögonen





Hur mår du idag? seg o chokladsugen o colasugen men glad också..ler..



Vilken är din favoritdryck?hmm..te eller cola..



Favoritdryck, alkoholbaserad? ingen...



Favoritsport? simma? om de gills..men hinner aldrig me..



Vad har du för hårfärg? råttfärgat...





Vad har du för ögonfärg? gröna





Senaste filmen du såg? på bio minns jag inte, men på video är det ps I love you.(hi,hi samma svar för mej)





Favoritdag i veckan? Fredagar eller lördagar





Favorithobby? Sitta vid datorn, umgås med familj och vänner.(samma som dej igen vännen)





Är du för blyg för att bjuda ut någon? hmm..nej..men jag har redan en man...å de räcker.ler.





Favoritlåt? svårt..gillar ulf lundell..carola..björn afselius..m.m





Sommar eller vinter? sooommmmar !!!!!!!!





Förhållande eller One-Night-Stand? Förhållande.





Choklad- eller vaniljglass? vanilj..helst mjuklglass me noisettetopping





Hur bor du och med vem/vilka? jag bor i ett hus med min man...4 barn o en katt..



Vad läser du för böcker?

hinner knappt läsa..



Hur ser din musmatta ut? svart rund.ikea..tror jag.





Favoritsällskapsspel? vem vill bli miljonär kankse..spelar sällan..



Favorit data/tvspel? när jag va liten supermario...sen sims..å nu..nej..barnen spelar så de räcker för mej me...





Kan du nudda din näsa med tungan? Nej.





Kan du korsa ett öga åt gången? Nej.





Är du romantisk? nja..jag vet faktiskt inte..fast jag vill gärna vara o att andra ska vara de åt mej..srkatt...



Skulle du själv säga att du är lycklig? ja det är jag absolut..lycklig för att jag har de så bra..så de som gör mej olycklig är att jag är rädd för att mista de jag har...

fånigt...borde försöka verkligen ta vara på varje sekund..



kramkrma vännen o kul läsa dina svar...





URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!