en bra dag

Skrivet 2008-02-28 Klockan 20:38:02

har det vart idag, magen har vart lugn och det känns skönt.
Jobbet var det lugnt på idag, mycket skratt och skoj idag.

Sen blev vi bjudna på mat av mamma och pappa.
Pappas fläskpannkaka, som är sambons favorit. :-D
L blev kvar och skulle sova där så vi åkte hem med 1 barn bara.
Gjorde honom klar för sängen innan jag tog en promenad med stavar och trevligt sällskap av min nya vän.
Vi tog och betade av det som jag tro alla som fött barn förr eller senare pratar om med kvinnliga vänner.
Graviditet och förlossningar. :-)

Nu ska jag ta en kopp kaffe med  min undebara sambo och sen blir det en dusch.

Tack för idag!!!!


Uppdatera lite

tog en kaffe och gott var det.
Slappade lite vid datorn innan jag tog en dusch, sen blev det en lite whiskey och lite gott.
Vitlöksmarinerade oliver, feta ost och marinerade vitlökar, GOTT!!!
lite torsdagsmys med sambon.

Det är så skönt att det är fredag i morgon.
Har en lugn helg framför oss.
L ska på kalas på lördag hos en dagis kompis och sen ska vi gratta L´s gudmors sambo.
Trevligt ska det blir, var ett tag sen vi såg dem.
Sen ska jag försöka få in en stavpromenad i helgen.
Ska verkligen se till att det blir mins 2 promenade i veckan.
Nu ska fläsket bort och motionen förbättras.

God natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!