riktig svacka

Skrivet 2008-02-25 Klockan 19:45:52

har jag nu, känner mig så låg och deppig hela tiden.
Är så jobbig när man blir sårad av nån man är nära och ibland vet jag itne om den personen ens förstår hur illa h*n gör mig.
Blir så sårad och besviken av detta beteende.
Undrar hur jag ska ta tag i det??

Låg vaken länge i natt och grubblade och funderade.
Var ett tag tvungen att gå upp och sätta mig framför TV:n för att kunna koppla bort alla tankar.

Känns lite bättre idag men vet att detta inte var första och säkerligen inte sista gången jag känner så här.

Annars har dagen flytit på med jobb, hämta barnen på dagis, till storstan och knäppte nytt kort till förnyelse av körkortet.

Sen hem lite matlagning och så har vi nyss lagt barnen.
Blir en seg kväll med lite datatid och titta på TV, sen ska jag försöka lägga mig tidigt så jag kan ta igen lite sömn.

Ha det bra och ta hand om varandra!!!

Uppdatering:
Usch vad det är svårt att få hjärnan att förstå att den sak sluta grubbla.
Kommer göra mig själv knäpp på kupppen.
Vill inte fundera, vill koppla bort, vill vila!!!!!!!!
Men det bara maler och maler och maler i skallen på mig.
På ett sätt är det lättare på dagarna när det är fullt upp, på jobbet elller med barnen här hemma.
Då finns inte tiden att fundera lika mycket.
Men hemma när det så ofta sköna lugnet lagt sig infinner sig nu bara denna malande oro.
VILL INTE MER!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!