lördagen

Skrivet 2008-01-12 Klockan 21:39:08

har passerat och det har vräkt ner regn hela dagen. TRIST!!!
Jag sambon och liten E var till storstan och shoppade lite.
Vantar, långkalsonger, strumpor, till barnen.
Stora L fick ett spel och en leksakspizzza.

Liten E fick kastrull och skål och lite bestick till spisen han fick i julklapp.

Sen köpte vi väggfästen till nya TV och en ny router. KUL KUL, men det blev fint när Tv:n kom på väggen.


Käkade lite lunch innan vi åkte hem och hämtade L hos mommo och moffa.

Det kom en kompis hit och lekte med L.

Det var kul och vi fick hålla på ifred och fixa TV och flytta om lite. Det blev jättefint i vardagsrummet.


Jag mår lite si så där, förkyld och som senaste gångerna så har jag tappat rösten.

Hes jag.

Liten E tittar konstigt på mig när jag pratar :-D


En bra lördag har passerat.

Ikväll kom bror och familj hem från Thailand, så i morgon blir det nog en tripp ner och hälsa på familjen pepparkaka.


kram och god natt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!