altanbygge

Skrivet 2008-07-10 Klockan 22:01:46

har det vart här hela dagen, blä är redan trött på det.
Mycket för att jag känner mig så hjälplös, för jag inget kan göra.
allt som görs just nu är tungt och jag är klen. :-(
Får snällt stå brevid och titta på och jag hatar att inte kunna göra nån nytta.
Jo jag passar ju barnen och sköter mer av markservicen men ändå.
Sen hade vi lite tur idag och en bekant var hit och hjälpte Thomas lite, han är snickare så han kunde tipsa lite.
Sen kommer Thomas pappa, (kors i taket) I morgon och hjälper till.
Vi som ALDRIG får hjälp av dem!!!!!
Så det är ju bra, anar att det beror på att Thomas mamma jobbar än.
Men men hjälp kommer i alla fall.

Mitt humör är inte direkt bättre idag, men jag vet delvis vad det beror på men vill inte skiva det här.
Allt känns jobbigt men det ska förhoppningsvis bli bättre.

Tack för era tankar och kramar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!