En stunds egentid

Skrivet 2008-07-20 Klockan 16:02:58

är itne helt fel.
Barnen följde med hem till mormor och mrofar en stund.
De var hit och fikade och när de skulle åka hem ville barnen med.
Vi ska hämta dem lite senare.
Thomas är som vanligt ute och snickrar.
Han behöver itne min hjälp just nu så jag får en stund för mig själv.
sitter vid datorn och ska sen softa på soffan och kolla på tv en stund tänkte jag.
Känns skönt!
Har mens på G så min mage värker och jag har haft migrän under natten så det känns bra att få ltie egen tid till att vila.

Nu är allt golv klart och trappen ska snickras idag.
I morgon blir det en sväng till snickeriet för att inhandla virke till räcket.
Ska bli skönt när det är klart!!

Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!