Fredag

Skrivet 2008-07-25 Klockan 11:28:29

är det idag och idag slutförs altan bygget.
Var till avesta och shoppade igår men hittade inte det jag ville ha till altanen.
Hittade dock lite fina ljus på vår ljusaffär här hemma.

Igår grillade vi och satt ute och åt, mysigt värre, mamma och pappa och kusin Jullan var med och åt.
Sen la vi barnen och sen satt Thomas och jag ute till sena kvällen.
Med tända ljus.
Det var så härligt.
Ett litet problem dock, oljudet.
Det är en musikfestival här i helgen och de hade en förkonsert i ett gruvhål här nära oss.
Och man kan ju lugnt säga att musiken de spelade igår inte är i min smak.
Pling plong och massa konsitg.
SÅ det störde vår myskväll på altan lite.
Men kan tänka mig att det var häftigt ljud där de spelade.
De har byggt en lite scen i gruvhålet.

Nej nu ska L fixas till och åka på kalas.
Ha det bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!