Ingen bra dag!

Skrivet 2008-07-09 Klockan 20:43:43

Har det vart idag.
Vet inte riktigt varför men jag har känt mig låg idag och lättgråten.
I morse var jag tvungen att gå itne på toa och bara vara själv en stund för tårarna hänge i ögonvrån. :-(
Kan itne riktigt sätta fingret på vad det är men känner mig deppig.
Lite jobbigt när jag inte ens själv kan säga vad det är.
Thomas har märkt att det är nåt, för han har frågat om jag inte mår bra.
men vad ska jag säga???
Jag vet ju inte!!!!
Hoppas bara det är trötthet och det ger sig efter en natt med god sömn!



Kommentarer
Postat av: svintofllickan

Skrivet 2008-07-09 Klockan 23:00:38
åå vad detta är konstigt..att må dåligt utan att veta varför..mår jag nångång dåligt så är de ofta utan anledning..blir så frustrerande.

hoppas du fick en mysig kväll...mina barn har inte somnat tidigt..lillen är fortfarande vaken för han somnade i bilen hem från stan..hmmm...

vi hörs o hoppas du får en bättre dag i morgon.

kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: Somris

Skrivet 2008-07-10 Klockan 09:42:31
Gumman då, vad jobbigt att du känner så. Kan det bero på det som hände på festen kanske? Att ni fortfarande inte har något som är riktigt utrett som du går o tänker på?

kramar om och hoppas du mår bättre idag.


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!