inställd resa

Skrivet 2008-07-14 Klockan 21:35:46

vi skulle ju som sagt åkt till göteborg i slutet av veckan men idag bestämde vi oss för att inte åka.
Jag har ju inte mått så bra och känner att jag vill inte åka.
Har haft problem till och från med min mage och just nu har jag en sämre period.
Så sitta och åka när man inte mår bra lockar inte.
Känns trist att inte få träffa vännerna men de kommer hit i augusti så vi ses ju snart i alla fall.
Thomas tyckte det var ok han med att vi inte åker.
Han är så inne i altan bygget nu så det passar honom perfekt att få vara hemma och fortsätta.

Måste ta tag i mitt magproblem oxå känner jag och ta reda på varför jag mår som jag gör.
Har vart till läkaren 1 gång och diagniosen då var stress!
jaha??? Tycker ju inte jag stressar nu,men ont får jag i alla fall.
Blääää!!!!!!!!!!!!

Altan bygget då, jo det går framåt i en rasande fart tycker vi.
Allt det där trista förjobbet är klart, plinar, stolpar och så gott som alla reglar är på plats, i morgon börjar vi skruva golv.
Kul, snart ser det ju ut som en altan!!!
Nej nu ska jag kolla lite på Tv.
ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: svintofllickan

Skrivet 2008-07-14 Klockan 21:48:59
kan ju faktiskt vara skönt bara vara hemma också!!

å vad mysigt me en bebis.ler.

nu ska jag ta te.kramis

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!