Mycket gjort idag

Skrivet 2008-07-08 Klockan 21:15:38

har vi fått här hemma.
Hela altan är riven, även stolpar och plintar och allt är dessuton kört till returen.
SKÖNT!!!
Detta fixade sambon med lite hjälp av mig och mer hjälp av min pappa.
Så imorgon ska vi nog åka och köpa plintar och reglar så vi kan påbörja nya altian.

Jag har vart duktig idag och klippte nästan allt gräs, vi har stor tomt så jobbigt blev det.
Men man får väl se det som gratis motion. :-)

Sen har vi blivit av med vår gamla bil, en skrothög som vi trodde vi skulle få köra till skroten för att bli av med.
Men nej då, idag var det ett par killar hit och köpte den av oss, inte för många pengar men vi blev av med den i alla fall.
Så av 3 saker vi satte in på blocket är det bara 1 kvar. :-)

Nej nu ska jag ta och slappa lite på soffan innan jag ska ta en dusch.


Kommentarer
Postat av: svintofllickan

Skrivet 2008-07-08 Klockan 23:45:59
oooj vad ni fått mkt gjort..impad..



kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!