nu är slutet nära.....

Skrivet 2008-07-23 Klockan 10:18:25

på altan bygget. ;-)
Förhoppningsvis om allt går som det ska så blir den klar idag.
det är en bit på staketet kvar nu.
Och det ska väl inte ta hela dagen hoppas jag.
bara vädret och turen finns på vår sida så.
Igår invigde vi den.
Grillade och satt därute och åt.
Och det var inte helt fel så att säga.
Stor och fin blir den.
Nu vill jag bara åka och shoppa lite detaljer som gör den lite mysig oxå.
Vi har köpt ett bord och stolar av min bror som får duga i år i alla fall.
Det är blått och plast.
skulle vilja ha ett i trä men det får bli nästa sommar.
Sen skulle jag vilja ha lite ljuslyktor och blommor som gör det lite fint oxå.
Men vi ska till storstan Avesta i morgon så då får det bli lite shopping.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!