onsdag

Skrivet 2008-07-02 Klockan 22:06:55

och bara 2 dar kvar att jobba innan det blir semester!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lugn och skön dag på jobbet även idag, så snacka om att man varvar ner nu.
Det är lite segt att jobba när det är så lite barn men samtidigt kul för man hinner med barnen så mycket mer.
Man hinner prata och leka mer och bara kunna ta sig den där extra tiden vi maten och inte ha den där stressen över sig.
Efter maten blev det dock lite väl lugnt idag, 2 barn gick hem och resten, jag de 3 vi hade kvar skulle sova. :-D
Min ena kollega hade gått hem och den andra gick på rast och där satt jag. :-)

Efter jobbet åkte jag hem och vi tog nya tag och började skruva staket. Nu är det inte långt kvar!
SKÖNT!!!
Men inte blir det lugnt efter det heller, då ska vi börja riva altanen och bygga ny.
Men det jobbet känns lite roligare än staketet i alla fall.
Var även ner och grattade storebror som fyller år idag!
Hipp Hipp Hurra för dig min älskade bror!!!!!

Nu ska jag sega lite vid datorn och sen krypa ner i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!