ont i halsen

Skrivet 2008-07-01 Klockan 21:33:37

har jag fått nu på kvällen och jag tycker det är jätte synd om mig. ;-)
för ingen annan lär ju tycka det. :-)

annars har det vart en bra dag.
Fick sluta lite tidigare idag med, snälla arbetskamrater.
Var upp till Karlberg och kikade på barnensdag.
Fast vi var med både jag och Thomas så har man fullt upp med att hålla koll på liten E.
oj oj oj vad han far fram överallt.

Men det var kul.
Red på en ponny gjorde han med,.
Trodde inte han skulle våga men han tjatade hela tiden om att rida på hästen och vi tänkte visst vi försöker väl och visst red han.
Kul!!!
Sen åt vi glass och käkade våfflor och lekte innan vi åkte hem
Grillade kött och kyckling och åt ugnsbakade grönsaker till, 
 MUMS!!!

Nej nu ska jag göra mig en kopp te för at tlindra halsontet lite.


Ha det gott!!


Kommentarer
Postat av: svintofllickan

Skrivet 2008-07-02 Klockan 00:30:32
krya på dej gumman..

en kopp te kan göra susen.ler.

kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!