Semester

Skrivet 2008-07-05 Klockan 10:47:37

är det nu och gissa om det är skönt.
Igår jobbade jag kort dag så jag kom hem och vi målade färdigt allt virke till staketet, så  nu är det bara att skruva fast de sista metrarna på staketet, känns skönt.

Sen var vi ner på byn och kollade på när det var engelbrektslöpet.
Allt från småknattar till vuxna som sprang.

Idag är det stafetten så nu hoppas jag solen tittar fram ordentligt tills dess.
Sen ikväll ska barnen sova hos mormor och morfar och Thomas och jag skaut och roa oss.
Vi ska ha vänner hem på mat och sen ska vi ner till byn och ta nån öl och snacka med folk och roa oss.
Ska bli jättekul.
Känns som det var ett tag sen vi gjorde nåt tillsammans utan barnen.

Nej nu ska jag förbereda maten lite så det blir lindrigare ikväll.
Ha en underbar dag!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!