Tiden räcker inte till....

Skrivet 2008-07-30 Klockan 19:48:43

alls just nu.
Bloggningen kommer ju inte i första hand så den blir ju lidande direkt.
Thomas har ju börjat jobba igen och jag är själv hemma med barnen.
Så det blir itne mycket egen tid på dagarna, även fast barnen är helt otroliga på att roa sig själva.
Men det är ju i alla fall en hel del passande och praktiskt som ska göras.

Igår var vi hos mamma och pappa hela dagen.
L tycker det är så kul att vara där så han kan cykla.
Han har ju lärt sig utan stödhjul i år men är lite osäker än.
Men på gården och på asfalt hemma där går det jätte bra.
Vi har mest grus här hemma och det är inte lika lätt.
Idag har vi itne gjort mycket, det har vart varmt och kvaft så barnen har velat var innen mest idag.
Lekt på sitt rum och så har de sett film, hemskt jag vet sitta innne i det fina vädret och dessuton se film............
Men man måste få göra sånt med när de tycker det är varmt ute.

Nu ska jag ta en dusch tror jag.
Ha det bra


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-08-01 Klockan 00:54:45
kännner igen mej..tiden räcker inte till..

å våra får me se film ibland..för mycke värme är inte heller bra.ler.

nu ska jag sussa.

kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!