fniss

Skrivet 2008-06-18 Klockan 21:15:35

oj oj oj säger jag bara, vilken underbart trevlig kväll jag haft.
Har vart ut med mina arbetskamrater och käkat tacos och druckit gott.
Snacka om att det märks att man inte intar alkohol speciellt ofta nu.
Drack 2 öl under kvällen och det snurra minsann lite i skallen.
Men oj vad trevligt vi haft. :-)
Massor av prat,skvaller och fniss och gapskratt.
Vissa av oss har så kul tillsammans, alla är ju gulliga och trevliga men vissa har man ju mer gemensamt med än andra.
Och jag som itnte alls kände för detta innan.
Men det vart en hel kul kväll och jag är så glad att jag gick ut i dag.
Mitt humör steg åtskillit och nu ser jag faktiskt fram mot midsommar lite mer än innan.
Bara man klarar av dagen på jobbet i morgon så är det ju helg och orken och lusten kanske infinner sig mer.

Nej nu ska jag kura upp mig mot sambon och mysa lite och kolla på sverige matchen.

Kram och gokväll


Kommentarer
Postat av: svintofllickan

Skrivet 2008-06-19 Klockan 00:06:31
ååå vad skönt att de inte kändes blä idag.

låter som en mysigkväll..

ja förutom matchen förstås..

kramis

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!