fotboll och sjuka karlar.

Skrivet 2008-06-14 Klockan 21:27:43

är inte nåt som gör att min dag blir på topp.
Stackar Thomas har ju haft lite feber idag, stackars liten. :-(
När jag är sjuk så gör jag lika mycket här hemma i alla fall, men inte när han är sjuk heller, det pustas och suckas och stönas bara man ber han om nåt.
GRrrrrr blir så irriterad.

Men nu sitter han och ser fotboll i alla fall och barnen sover så nu krävs det ju inte så mycket mer av honom i alla fall.
Missförstå mig inte, tycker ju det är synd att han är sjuk, men just det där gnället gör mig galen.
Undra hur det skulle bli om jag blev likadan när jag blev sjuk.

Hoppas det är samma feber som barnen hade i veckan då är det förhoppningsvis över i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!