måndagar

Skrivet 2008-06-23 Klockan 19:49:31

är verkligen inte min dag.
Tycker inte om dem, vet inte varför men när måndagen väl gott känns det så bra.
 Har dock haft en ok dag på jobbet, lite seg då vi har sååååå lite barn nu.
Men istället blev det damning och tvätt av leksaker och sånt som behövs göras.

Annars har de tväl itne hänt så mycket idag, hämtade barnen hos mamma och pappa efter jobbet.
De hade hämtat dem från dagis idag.
Fick mat, där, fläskpannakaka.
Det är bland det bästa Thomas vet när han får min pappas fläskpannkaka.
Inte min favoriträtt dirket men helt ok att äta, skönt att slippa laga mat. :-)

Hem och så åt vi jordgubbar och grädde innan det var dags att lägga barnen.
SÅ nu sitter man här och degar vid datorn.


Kommentarer
Postat av: svintofllickan

Skrivet 2008-06-23 Klockan 23:01:25
nej du..måndagar är inte min favvodag heller..

men absolut lättare då jag inte jobbar alalfall..

men ändå..

nu ska jag ta te ..har lite huvudvärk.

hoppas på sol i morgon så vi blir lite piggare.

kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: svintofllickan

Skrivet 2008-06-24 Klockan 22:49:49
lääängtar me till semester..alltså till mannen har semester..jag får ju förmånen att vara hemma just nu !!! å njuter så gott jag kan..

iag har de varit en piggare dag för mej..dej då.

kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!