raggarbilen

Skrivet 2008-06-07 Klockan 22:05:55

är ordet för dagen, undra hur många gånger lilla E har sagt det. :-)
Här hemma i parken har det vart bilutställning, med raggarbilar.
Oj oj oj vad mycket fina bilar vi sett.
Både barnen älskar dessa fina stora bilar. :-)
Nere på byn var det sen Elvisdag. Med lite uppträdande och ett litet tivoli.
Var ner en sväng men det var varmt och mycket folk.
Gick en sväng men kollade mest på alla bilar,.
Och snacka om att det var mycket filk ute,
Är man på byn annars ser man inte mycket filk men idag var det människor överallt.
Kul att det blir lite folk när det väl händer nåt här.
Ikväll nu är det raggar rock fest i parken. Vi ska inte dit men eftersom vi bor alldeles brevid hör amn msiken och brummandet från alla stora bilar som glider runt. :-)

Annars har vi bara vart hemma och softat.
Vart ute större delen av dagen.
Njuter av det fina vädret.
Och nu när mina soleksen blivit lite bättre så är det ännu skönare att vara ute.
Nej nu ska jag njuta av ett glas vin.
Ha en rba kväll!!!


Kommentarer
Postat av: svintofllickan

Skrivet 2008-06-07 Klockan 22:29:45
okej.skönt att du har brorsan nära allafall.

å att du träffar syster din ofta.

raggarbilar å...de skulle vår lillkille blviit såå glad att se!!!

nu ska jag sätta mej vid tvn med mitt glas cola.

skönt också din hud börjar bli van med solen...de lät ju dumt..men jag menar så du slipper eksemen.

tänk att de är söndag i morgon..alltid skönt när de blir en extra dag ledigt som fredags..helgen blir som längre.

kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!