underbar dag i solen

Skrivet 2008-06-06 Klockan 22:33:56

har vi haft idag.
Var ner till sjön och badade idag, eller barnen och sambon badade, jag kom väl i upp tipp rumpan eller nåt sånt, badkruka som jag är. :-D
men det var skönt, fläktade lite.
Hade smörgåsar och fika med oss, GOTT!!
SYrran och hennes fa,ilj var oxå med då de är hemma denna helg.
Sen kom bror och hans tjej dit, så det blev värsta syskonstäffen, KUL!!!

SEn var vi hem och vilade lite från solen.
Skönt det med!
Liten E sov  en stund med pappsen och jag och L tittadet på film, eller L tittade och jag spanade på insidan av mina ögonlock en stund. Hi Hi Hi.
sen var vi hem till bror och åt allihop.
Barnen lekte och hade skitkul, hoppade studsmatta.
Det tyckte E var toppen kul och jag tyckte det var mindre kul.
Han är ju int erädd för nåt så man blev lite smånervös.

Nej nu ska jag ta en svalkande dusch innan det är dags att krypa ner i sängen.



Kommentarer
Postat av: svintofllickan

Skrivet 2008-06-07 Klockan 18:41:06
åå de lät verkligen jättemysigt !!!

gick de bra för dej vara i solen då.

bor du nära båda dina syskon.

en dusch lät inte fel..kanske jag me skulle ta o göra..

kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!