Hatar snö!!

Skrivet 2008-03-02 Klockan 08:48:57

Vill att denna vinter tar slut nu!!!!!!!!!!!
Vill ha vår, varmt och slippa overaller och massa kläder på barnen.
Vill att det bara ska vara att hoppa i skor och jacka när man ska ut.
Trött på snö, kyla och plask!!!!!

Fick sovmorgon men det är ju vasaloppet på TV så man masade sig ju upp tidigt i alla fall.
Vill ju se och lite av en tradition att kolla på det, äta frukost framför TV.n.
Mysigt!!!

Men sliten är jag.

Idag är det barnkalas dags, L ska på kalas hos en dagis kompis.
Sen ska vi till L`s gudmor.
Hennes sambo fyller år.
Så 2 kalas idag blir det.
Sen i veckan fyller min pappa år.
Nästa helg min brorsdotter och helgen efter det sambons mamma.
Mycet kalas i marsmånad :-)

Ha en bra söndag!!


Uppdaterar lite så här på kvällen
jaha så har vi kalasat idag då.
Stora kalaset var trevligt.
Gott fika och mycket skratt.
Lilla E showade och körde för fullt ut all sin charm.
Och ju mer nån skrattade åt honom dessto roligare blev det.
Han är bra knasig vår lillkille.
L blir tyst och blyg som vanligt när vi är bland massa folk han inte känner väl.
Han är så lik mig på det sättet. :-)
I morgon blir en hemsk dag på jobbet.
Börjar 6.00 och slutar 17.00.

Var ut och gick en promenad med mina stavar när vi kom hem efter kalaset.
Och vad skönt det var.
 Nej nu ska jag kolla på Wallanderfilmen lite.
Ha en fortsatt trevlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!