påsken över

Skrivet 2008-03-25 Klockan 20:08:26

Ja och det är jag glad för.
Denna påsk vill man bara glömma.
Idag känns det i alla fall som L är på väg tillbaka.
Aptiten är väl inte den bästa än men man ser att matlusten kommer så sakterliga tillbaka.
Hans mage verkar oxå komma i form igen.
Och för varje dag som ingen av oss andra insjuknar så är jag glad.
Konstigt om vi har turen att klara oss tycker jag.
Men  man kan ju alltid hoppas.

Så har man jobbat första dagen igen då och det var ok, lite barn på jobbet denna vecka då det är påsklov.
Skönt att ha det lite lugnt och hinna med sån man inte gör annars.

Nej nu ska jag kolla på äntligen hemma på tv.

Ha en bra kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!