åh vad vissa människor är underbara.

Skrivet 2008-05-07 Klockan 20:17:29

har vart på min bas och jobbat idag och personalen där är verkligen underbar.
Jag blir så glad varje gång jag får åka dit och jobba, och de blir glada när jag kommer.
Man känner sig verkligen omtyckt och uppskattad när man är där. :-)
Så även fast det blev ett långpass och jobba så njöt jag av varje stund.
Solen sken och det gjorde ju det hela bara ännu bättre.
Hem och maten var klar så jag behövde bara duka och göra sås. :-D
SÅ skulle man ha det oftare ;-)

Det var bara trist och komma hem och se att sambon inte var pigg.
Jag hoppas det visar sig vara allergin som gör han trött, så han inte håller på att bli sjuk.
Vore ju typiskt om han blev det nu när vi äntligen blitt friska igen.
Och vi har så mycket som skulle behöva göras i helgen och det går ju itne om han blir sjuk.
Så nu håller vi tummarna att det inte blir nå värre.
Idag går mina tankar lite extra till min brorsdotter.
Älskar dig och var rädd om dig!!!!

Ha en bra kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!