friska igen

Skrivet 2008-05-06 Klockan 20:16:03

blev vi till slut.
Men det har tagit tid och jag känner väl att jag inte fått tilllbaka alla krafter igen och hostar gör jag ju än.
Men jobb och dagis är vi på igen både jag och sonen.

Idag har det vart en så där bra dag, solen skiner och jobbet var toppen idag.
Slutade tidigt så jag och barnen åkte henm och var ute och lekte och njöt av solen och värmen.
På eftermiddagen så kom en vän och hennes lilla son på 4 månader hit och var med oss och käkade med oss.
Vi har inte sett på länge efterson de flyttat en bit bort.
De var hem i påskas men då låg vi ju magsjuka så vi sågs inte.
Tyvärr var mannen och stora sonen inte med.
Men det var så kul att se L och bebben i alla fall.
Så idag bestämde vi så gått som helt att vi ska åka ner till dem i sommar. :-)
De har så vi kan bo hos dem då och det underlättar ju lite.

Nu sover barnen och jag ska ta och mysa lite med sambon.
Ha en bra kväll. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!