helgen har börjat

Skrivet 2008-05-16 Klockan 15:55:13

och det är såååå skönt.
Började tidigt i morse och man är lite lagom trött och sliten just nu.
Känns fortfarande som jag har nå skit i kroppen som inte bryter ut.
DRYGT!!

Men det ska väl släppa om man får en chans till vila i helgen.

Nu ska jag fiak lite med barnen.
Blir nog mer bloggande i kväll.

Fortsättning!
ja nu har det blivit kväll.
Mamma och pappa var hit och åt med oss, fläskfile och pommes och beasås. kokta grönsaker till  MUMS!!

Sen bastade alla "killarna"
Mamma och jag avböjde och fick en pratstund istället.
Sen ringde Jullan och ville hit och se på talang.
Men hon lekte med kusinerna istället. :-)
Sen åt vi lite efterätt, GOTT!!

När de åkte hem nattade vi trötta barn.

En trist sak har hänt, min bärbara dator pajade.
Den bara dog. :-(
Blir så lessen.
Min vän och kvällskamrat!!
Buhu vill bara gråta.
Måste ha en ny!!!!
Nej nu sak jag ta ett glas vin med sambon!!!


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-05-17 Klockan 00:11:38
Ååå vad gott med sån mat..vad sugen jag blir.

lät som en jättemysig kväll.

ja visst är de skönt samla lite kraft sådär på kvällarna..å så är man gosig mot sina barn dagen efter igen.ler.

ha en skööön helg.

ska ni göra ngt speciellt.

kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!