inte blev det mer bloggande heller

Skrivet 2008-05-04 Klockan 20:25:37

efter det förra inlägget jag skrev.
För här hemma blev vi sjuka både jag och lillkillen.
först var jag hemma med honom och sen blev jag dålig och jisses vad dålig jag blev.
Bihåleinflamation, feber och hosta som är hemsk och sen blev min astma värre än nånsin.
Har var hemma i mer än en vecka men i morgon är det jobb som gäller igen.
Är väl inte helt frisk än.
Men hostan kunde man få dras med läääänge sa de.

Har njutit av dagen i alla fall.
Sosken och vi har vart ute hela dagen.
Gjort lite nytta i trädgården och sen var mamma och pappa och min bror med familj hit och vi grillade lite,
Alltid lika trevligt.

Nu ska jag ta och duscha tänkte jag.
Plocka lite och fixa inför morgondagen.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!