jobbig dag

Skrivet 2008-05-29 Klockan 19:01:47

med en envis migrän som inte riktigt vill ge sig.
Och detta envisa illamående som kommer med migränen gör ju inte det hela bättre.
Men men man börjar ju bli van på nåt sätt. Har ju haft migrän sen jag var nybliven tonåring.
Periodvis bättre och preiodvis sämre.
SOm värst kan jag ha anfall flera gånger i veckan eller anfall som sitter i iflera dagar.
sen kan det gå månader då det är bättre.
Vet ju vad som gör det värre, stress!!
men det är inte alltid man kan påverka det hela.

Nu ska jag ta en kopp kaffe innan jag säkerligen somnar av på soffa.
Kul sällskap jag är till min sambon på kvällarna. ;-)

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!