pirrig mamma

Skrivet 2008-05-13 Klockan 19:13:18

känner jag mig som.
Fånig och lite löjlig.
Men idag har vi vart på föräldramöte inför sonens förskoleklass start till hösten.
Han ser fram emot det men jag, mamman är pirrig.
Min lille kille ska lämna dagis trygga miljö och ta klivet in i skolans värd.
Han är redo för det men det känns som jag inte är det.
Fånigt??? Ja
Löjligt?? Ja
Men kan inte hjälpa att det känns lite nervöst.
Vet att han kommer få bra kompisar och toppen fröknar.
Liten grupp så det är ju toppen.
Men men ar ju ett tag på mig att bli redo jag med. ;-)

Nej nu ska vi äta lite jag och sambon.
Barnen sover :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!