skön dag

Skrivet 2008-05-08 Klockan 20:36:46

har det vart idag.
Var på min bas idag med och jobbade bara 6 timmar eftersom vi hade P-möte ikväll.
skönt att få gå hem tidigt.
Var uta mycket på jobbet, solen sken och det var underbart.
Sen hämtade jag barnen och vi var förbi  och handlade lite fikabröd.
Åkte hem och satt ute i trädgården och fikade lite.
Mysigt!!!
Jag rensade lite rabatter och barnen lekte,
Sen var det matlagning innan jag åkte på möte.
Lättsamt och snabbt möte idag, ingen som vill vara inne :-)

Kom hem skaplig och barnen var vakna.
Hann med att gosa lite innan det skulle läggas.

Sen somnade Sambon av med barnen när han la dem :-)

Men nu är han vaken igen och vi ska fika lite.
Ha en bra kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!