underbar helg!

Skrivet 2008-05-25 Klockan 20:27:33

har vi haft hos syster med familj.
Vi har inte gjort nåt speciellt, bara umgåtts och tagit dagen  som den kom.
Barnen har lekt och vi har ätit gott och slappat.
Vädret har ju vart toppen så vi har vart ute en hel del.
Var och shoppade lite i lördags och det var trevligt, skulle inte ha nåt speciellt utan vi strosade runt och kollade mest bara.
Köpte 2 tröjor och en klännig och 3 par leggings i olika färger och modeller.
Kul att handla med syrran för hon får mig att vidga min klädstil lite. :-)

Det vara lite motigt att åka hem. Saknar dem redan.
Önksar så att de bodde här ibland så man kunde umgås mer spontant.

Ha en bra kväll!!

FORTSÄTTNING!
Glömde ju bort hälften av det jag skulle skriva.
Köpte faktiskt en ny vagn till Elias när vi var där, helt impulsivt.
Var och kollade på babyland och då readede ut vagnar. Carena sprint, förra årets modell och färg.
Tyvärr var de slut på den affären vi var. men vagn galen syrra som jag har ringde hon runt i stockholm och fann en affärsom hade kvar, dit for vi då och en blå jättefin lite smidogare sittvagn med fullt liggläge för 795 kronor blev det.
Elias fyller ju 2 år på onsdag så det blev en slags present till honom.
glad blev han över sin vagn.

Morsdagsfirade blev vi idag med.
Var i väg och åt frukost buffe på ett ställe.
GOtt och lyxigt.
Satt på verandan där och njöt av frukost i solen.
Sen fick jag en mp3 spelare i present av min underbara sambo.
Har velat ha en länge!

Kram och god Natt!


Kommentarer
Postat av: svintoflickans

Skrivet 2008-05-26 Klockan 21:51:21
ååå vad mysigt de lät...hur långt bor du o din syster ifrån varandra.

så kul köpa en ny vagn..sånt är så roligt.

jag ska snart sova nu...bara dricka upp mitt te..som säkert är kallt nu.

kramis:-)..å tänk snart 2 år..vad tiden går.


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!