dålig start men bättre slut

Skrivet 2008-11-29 Klockan 19:01:25

vart det på dagen.
Började med att jag kände mig störtföörkyld, men såg fram emot min behandling, och vad händer, jo de ringer återbud, hon som skulle tagit emot mig var magsjuk.
depp depp depp.
Men lite snabba beslut så packade vi in oss o bilen och drog till Avesta. Mamma följde med oss oxå
SHoppade nya julgardiner till både kök och vardagsrum, lite tröst.
Sen blev det ett par nya jeans till mig, alla jag har hänger ju numera som hösäckar.
Blev lite annat smått och gott med.
Tog en lunch i Avesta, mysigt.
Sen hem igen

Satte upp gadinerna  och gjorde julfint.
Härligt.
sen blev det lite tvättande och böt sängkläder.

Åt gott och firade Thomas som fyller år idag.
Han blev firad redan förra helgen av alla andra då vi hade kalas för Linus.
Men vi åt gott och han fick present av mina föräldrar idag, två jätte fina tröjor.
Snart ska barnen läggas och vi ska mysa lite.

ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-11-30 Klockan 00:37:14
förstår att du är trött efter allt du gått o går igenom både fysiskt o psyiksit.

men jag tror du är en toppenmamma oavsett.



lät underbart me massage..de var härligt va.



hoppas helgen känns bra o lugn.



kul shopa lite också.



krmakram


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!