sliten

Skrivet 2008-11-10 Klockan 20:12:24

är jag idag.
Vilken måndag det vart.
Hade jobb nbokat idag 7-16. helt ok dag.
Sen fick jag reda på att jag skulle på möte mellan 18-19, vi ska fylla i en arbets och hälsoenkät.
Nåt de gör i Norbergskommun.
Sen när jag kom till jobbet i morse ringen hon som sitter som vikarieanskaffare att det behövde mig på ett annat dagis mellan 16-17.30
Pust vilken dag.
Jobb 1 7-16
jobb 2 16-17-30
möte 18-19
man kan ju lugn såga att man känner sig rätt sliten nu när man kom hem.
har inte sett mina barn speciellt mycket.
Det är inte ofta vi får såna dagar i poolen men det händer.
Har en sån dag i morgon med, börjar 6.30 på ställe ett och ska sen jobba där till halv tre, snabb förflyttning och jobba vidare till 16.45 på nästa ställe.
Kul kul!!

Nej nu ska jag prata lite med sambon innan jag somnar av i soffan


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-11-11 Klockan 17:33:51
oj,oj vilken dag...

till skillnad mot mej..hmmm.

som har slöat hela dagen.

du måste vara helt slut.

kan du inte säga nej till vissa jobb eller hur funkar de.

kramkram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!