Tröttheten har tagit över mig

Skrivet 2008-11-13 Klockan 19:46:22

med ett hårt grepp som inte vill släppa.


Är så slut att jag knappt vet hur jag sak orka en dag till på jobbet.
Som tur är så trivs jag helt suveränt där jag är nu och jag skratttar gott varje dag.
Men när jag sätter mig i bilen och åker hem går luften ur mig.
Bara gäspar
Har ont i kroppen och känns som jag ska bli sjuk, men tro verkligen bara det beror på trötthet.

Ska bli skönt med helg.

På söndag har jag dessutom nåt kul att se fram emot.
Thomas ska få sin födelsedagspresent av mig då.
Vi ska till Västerås konserthus och se på ViBaFemBa och Ulla skog.
ska bli så kul!!!!!!!!!!!!!
Konserten börjar halv åtta men vi ska dit tidgiare och försöka hitta nåt trevligt ställe att äta på innnan.
Kul ska det bli.
Länge sen vi åkte iväg och gjorde nåt bara vi två.
Om man inte räknar med shoppingen i Borlänge-


Sen så kommer syrran med famiölj till byn i helgen.
Ska bli skoj det med, se om Melwin växt nåt sen sist.


Nej nu blir det ryggläge i soffan.

ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!