åh han är ju så söt

Skrivet 2008-10-05 Klockan 16:08:19

min nya lilla kärlek här i livet. :-)
Syrrans lilla bebbe är ju så söt.
Mysigt att sitta och hålla honom.
Han har börjat var så vaken och med.
Tittar en djupt in i ögonen och grimaserar med hela ansiktet för att försöka "prata" med en.


Åh suget efter en liten blir ju såååå stor när man sitter där med honom i famnen. ;-)
Men jag har gjort mitt i barnafödandet.
Men man blr sugen..............

Var hem till barnens farmor och farfar en sväng. kommer inte ens ihåg när vi var dit sist.
Var i alla fall dit och fikade lite innan vi åkte hem igen.
Nu sitter barnen och ser på film och Thomas ser på fotboll.
Och jag får en stund vid datorn.

Ha en fortsatt trevlig söndag, om nu söndagar kan vara trevliga. :-)


Kommentarer
Postat av: Syster dyster

Skrivet 2008-10-05 Klockan 16:40:33
Saknar!

Postat av: Pernilla

Skrivet 2008-10-05 Klockan 18:56:23
hej syster dyster!

Saknar er så mycket varje gång vi skiljs åt.

Det blir så tomt i mitt hjärta då! :-(

Önskar vi alltid kunde ses.

Vi får planera in en helg snart så vi kan komma till er!!

Älskar dig så systra Mi.

Pussar och kramar till er

URL: http://ockenutta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!