aldrig slut på sjukdomar

Skrivet 2008-10-31 Klockan 07:09:36

i natt kräktes E så idag vabbar man igen då.
Skulle var Thomas tur egentligen.
Men när det är magsjukor tar jag alltid det om det går.
VIll inte dra in magsjukan på dagiset där jag jobbar.
SEn har Thomas en sån dag på jobbet att han bara inte kan vara hemma.
Det är ju allahelgonahelgen och på kyrkogården är det som mest att göra inför denna helg.
De har alltid fika där då för alla besökare och sånt måste ju förberedas.
Och dessutom värker snön ner här.
SÅ de lär väl hinna snöröja en vänd inför helgen oxå.
Så är man chef på kyrkogården så lär man finnas på plats idag.
Och jag som ville fira halloween på jobbet.
Men men, som tur var det lite barn på jobbet så de skulle klara sig utan att ta in vikarie för mig, Skönt det.

Nej nu ska vi mysa i soffan jag och E.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Skrivet 2008-10-31 Klockan 10:07:29
Stackars er som er sjuka igen. Va roligt att du jobbade på Blåsippan i onsdags, William tyckte filmen var bra sa han.

Krya på er, kram

URL: http://williamebba.bloggagratis.se

Postat av: Vickan

Skrivet 2008-10-31 Klockan 16:10:58
Hoppas han kryar på sig och att ni andra slipper bli sjuka!

Kram

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!