börjar bli nervös

Skrivet 2008-10-19 Klockan 21:25:01

ska ju iväg på onsdag till västerås och kolla min mage.
Ska in på en tarmröntgen.
Och det känns inte kul,
Hela tisdagen ska jag fasta, hmmm hur nu det ska gå.
Säger bara en sak, stackars Thomas som ska få stå ut med mig på kvällen och resan till västerås.
Kommer ju inte vara glad och trevlig.
Utan ilsken och hungrig och nervös.
Som tur är ska mamma och pappa ta barnen från tisdag till onsdag.
Kommer nog inte ha orken och tålamodet att vara en bra mamma då, så skönt att de slipper mig då.
vet ju att de har det så bra hos mina föräldrar.
Bara lite nervöst då E just nu är inne i en sån mammig period.
Så nu väntar ett par nervösa och jobbiga dagar.

Ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2008-10-21 Klockan 08:07:22
Lycka till med fastandet idag!

Kram

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Yvonne

Skrivet 2008-10-21 Klockan 11:00:35
Lycka till i Västerås i morgon! Y

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!