första dagen på jobbet

Skrivet 2008-10-09 Klockan 20:21:21

har det vart idag efter sjukskrivningen.
den gick bra och det kändes ok att jobba.
Sov dåligt i natt då jag var lite orolig för hur det skulle gå.
vaknade tidigt  och passade på att gå upp för att kunna ta det lite lugnt innan barnen vaknade.
Hade lite små ont i magen för att jag kände mig lite orolig.
Men försökte ta det lungt och andas för att slappna av.
det hjälpte.
SÅ dagen flöt på och det kändes skönt att komma igång igen.
Hopppas det fortsätter så nu bara.
 Är så trött just nu så jag orkar inte göra inlägget längre.
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!