myskväll med liten E

Skrivet 2008-10-07 Klockan 19:55:28

har jag haft.
Thomas och L var på simskola och jag och E var hemma.
Vi tänkte försöka göra så ett tag nu att Thomas tar simskolan och jag är hemma., sen byter vi.
Det är lite mysigt att bli själv med ett barn och verkligen få all tid till just denne.
Vi tog ett bad när de hade åkt, för E ville ju bada för det skulle ju L och pappa göra. :-)
Sen gjorde vi oss klara för kvällen och satt och mös och tittade på bolibompa och käkade kvällsis i soffan.
E är verkligen en film och bolibompa kille just nu.
Han kopplar verkligen av när han sätter sig i soffan och ska kolla.¨
Det är väl enda stunden han verkligen tar det lugnt, vårt lilla energiknippe. -

Nu sover han och L hade lite svårt att somna så han ligger här på soffan brevid och lyssnar på musik i mp3-spelaren.
Så snart sover han oxå.

Har vart en bra dag idag, kollat på film och vilat på dagen.

Nu ska jag ta och lägga mig brevid stora sonen och gosa tills han somnar.


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2008-10-07 Klockan 20:10:40
Låter mysigt!

Kram

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-10-07 Klockan 21:39:23
Låter som de går mkt upp o ner..



låter väldigt mysigt me lite bebisgos..

hi,hi fast de har ju jag hela tiden..de går så fort bara.ska försöka njuta.



låter som en skön dag..



ja,här ska jag snart sätta mej i soffan..tar sån tid innan alla sover här..barnen alltså.



kramis kramis o bra att du vekrligen vilar o varva ned..och du får ta jobbdagen som att känna efter..går de inte så msåte du väl ej gå tillbaka ännu..

kroppen måste ju vara redo o du.



ta ahnd om dej.



kraaaaaaam

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!