sen fredagkväll

Skrivet 2008-10-03 Klockan 21:16:20

har det blivit.
Lite kul som hänt under dagen.
Var med sambon på jobbet en sväng, han skulle bland annat till Björsbo och hämta ljung till sitt jobb, så jag passade på att åka med.

L fick oxå följa med och E hämtades på dagis av mormor och morfar.
Köpte bara färgat grus till en ljusstake, svart och silver. Blev fint.
Hittade inga blommor jag ville ha, eller de som var fina vet jag att jag skulle ha ihjäl lika snabbt så det blev inga.
Köpte ett jättefint ljus till min mamma som ett lite tack för all hjälp vi får av dem.
det var lite grövre och i orange och brunt.

Sen var vi förbi och hämtade E, blev inge bebbegos idag då de kom så sent från stockholm och barnen blev trötta.
beställde mat på väg hem och sen åt vi och hade lite mys.
Nu sover barnen och vi ska mysa lite i soffan, innan nån av oss somnar.
Fredagar brukar Thomass kunna somna innan mig, inte ofta det händer. :-)

Ha en fortsatt trevlig kväll och helg.!


Kommentarer
Postat av: Maria

Skrivet 2008-10-03 Klockan 21:43:39
Puss och Kräm

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-10-03 Klockan 23:01:50
å va skönt med en pigg glad igen..

tur att de kommer lite sånna dagar också vännen.

njut nu av helgen.

kram:-)

å då ger jag min kudde ngr nätter till då..ler.



kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-10-03 Klockan 23:02:21
ps:jo tända ljus o brasa är mysigt..men itne mörker o kyla..

är nog en sommartjej.

kram vännen

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!