Sliten

Skrivet 2008-10-01 Klockan 19:27:02

är man ju nu.
sov inte alls bra i natt, pga av feber ont i bihålorna.
sen sov jag en stund när barnen och thomas hade åkt, men sen kom jag aldrig till ro på eftermiddagen trots att jag var helt slut.
Nej vad gör jag istället, jo åker och hämtar hem barnen från lekis och dagis.
:-)

Längtade så mycket efter dem att jag inte stod ut tills Thomas slutade jobbet och skulle hämta dem.
Båda två blev jätteglada när jag kom.
Så vi åkte hem och åt glass och mös i soffan.


Sen har kvällen rullat på med matlagning och bad och kvällsrutiner, nu läser Thomas för dem och jga hoppas E somnar utan strul ikväll.
det ser ljust ut i alla fall, för han är alldeles tyst.

Nu ska jag ta mitt pencilin och ta mig en kopp te.
har lite ont i halsen.

Ha en trevlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!